معاون تبلیغات و ارتباطات حرم مطهر احمد بن موسی‌ (ع) گفت: ده‌ ها برنامه مذهبی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ایام محرم برگزار می‌‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌ الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات حرم مطهر احمد بن موسی‌ (ع) گفت: زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و برگزاری همایش شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر (ع) روز جمعه 16 مهر از ساعت 9 صبح با همکاری مجمع جهانی شیرخوارگان ازجمله برنامه‌ های در دست اجرا است.
وی افزود: راه ‌اندازی باشگاه شیرخوارگان و خانواده‌ های آنان در راستای ارائه برنامه‌ های تربیتی و روانشناسی و نیز برپایی آئین معنوی احلی من‌العسل با حضور 3 هزار نوجوان در این حرم مطهر از دیگر برنامه‌ های اجرایی است.
سلامی ادامه داد: آئین عزاداری و زنجیرزنی با حضور 200 نوجوان زیر پوشش سازمان بهزیستی با مشارکت این سازمان، تجمع بزرگ عاشورائیان در روز تاسوعا در نخستین دهه ماه محرم برگزار می‌شود.
او خاطر نشان کرد: شام غریبان با عنوان لاله‌گردان با حضور هزار خادم حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع)، همایش زینبیون زیرپوشش کمیته امداد فارس، محفل انس با قرآن و پخش از صداوسیمای مرکز فارس نیز از دیگر برنامه‌ های این ماه است.
معاون تبلیغات و ارتباطات حرم مطهر احمد بن موسی‌(ع) تصریح کرد: در راستای رعایت مسائل بهداشتی از سوی زائران از ابتدای ماه محرم اهدای چادر برای ورود به حرم مطهر ممنوع است و بانوان زائر باید پوشش را از پیش تهیه و وارد صحن مطهر شوند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار