کاروان زیارتی رکاب‌زنان شهر اصفهان به همزمان با ایام محرم امسال، مسیر اصفهان تا مشهد مقدس را با دوچرخه و با شعار "هوای اصفهان را داریم" طی می‌کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام پویش مردمی ترافیک اصفهان، در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش امسال دوازدهمین سفر کاروان زیارتی رکابزنان هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با همکاری پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان اجرایی می‌شود.
دوچرخه‌سواران اصفهانی در این سفر با رویکرد حمایت از هوای پاک اصفهان و همچنین هوای پاک ایران، مسیر اصفهان تا مشهد را طی می‌کنند.
این سفر، همزمان با ایام سوگواری سرور شهیدان امام حسین(ع) صورت می‌گیرد و قرار است کاروان دوچرخه‌سواران عزاداری‌های خود را در مشهد الرضا به جا آورد. بر این اساس، دوچرخه‌سواران اصفهانی سفر خود را 8 صبح روز پنجشنبه 15 مهر از گلستان شهدای اصفهان آغاز می‌کنند.
قرار است این دوچرخه‌سواران با گذر از استان‌های مرکزی، قم، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شوند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوچرخه‌سواران مسیر حدود 1300 کیلومتری را در 7 روز طی کرده و 22 مهر به مشهد می‌رسند؛ این کاروان دوچرخه‌سواری پس از آن، مسیر مشهد به اصفهان را با دوچرخه رکاب می‌زنند.
در این سفر، پیشکسوتان، قهرمانان، ملی پوشان و دیگر دوچرخه‌سواران استان حضور دارند.
به گفته مسئولان برگزاری این برنامه، رکابزنی رکابزنان اصفهانی با هدف حمایت از محیط زیست و با شعار "هوای اصفهان را داریم" انجام می‌شود.



انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.