بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده مرد 62 ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسوُول فوریت‌های پزشکی اوژانس 115 گلپایگان و خوانسار امروز در محل برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده 62 ساله اظهار داشت: بعد از تماس با پایگاه اوژانس شماره یک گلپایگان مبنی بر حادثه تصادف بلافاصله مأمورین به محل حادثه اعزام شدند.

ناصر توانایی افزود: این حادثه در محل شهرک صنعتی گلپایگان روبروی شرکت تک ستاره  و بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده اتفاق افتاده است.

مسوُول فوریت‌های پزشکی اوژانس 115 گلپایگان و خوانسار گفت: عابر پیاده مردی 62 ساله بود که بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: مأموران اوژانس 115 اقدامات احیاء  شامل لوله گذای داخل تراشه، رگ گیری، دارو درمانی، فیکس سر و گردن برای مصدوم انجام دادند.

توانایی خاطرنشان کرد: مأموران بلافاصله پس از انجام این اقدامات مصدوم را به بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان انتقال دادند اما متأسفانه مصدوم بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

مسوُول فوریت‌های پزشکی اوژانس 115 گلپایگان و خوانسار در پایان بیان داشت: عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین شدت سرعت کامیون علت مرگ عابر پیاده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.