ثبت نام ازكارگران در سامانه جشنواره امتنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدير اجتماعی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان يزد ضمن بيان اين خبر گفت: اين اداره كل، به  منظور شناسايی و تجليل از نيروهای كار مولد، متخصص، مخترع، مبتكر و همچنين فرهنگ استفاده از فكر جمعی، اقدام به شناسايی كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه استان از روز شنبه مورخ 10/7/95 لغايت روز دوشنبه مورخ 10/8/95 نموده است لذا متقاضيان می توانند با توجه به شرايط موجود در دفترچه های راهنما نسبت به ثبت نام و ارسال مدارك اقدام نمايند.

لازم به ذكر است دفترچه های راهنمای انتخاب كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه در سايت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان يزد به نشانی www.yazd.mcls.gov.ir در قسمت مديريت اجتماعی درج گرديده است.

سالاری گفت: سايت ثبت نام كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه در جشنواره امتنان از روز شنبه 10/7/95 به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir بازگشاي شده است كه علاقمندان می توانند با مراجعه به سايت اداره كل و با ورود به قسمت ثبت نام كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه استان ثبت نام نمايند.

وی يادآور شد: اخذ كد رهگيری و يادداشت و حفظ آن جهت انجام ويرايش های احتمالی و ورود به سامانه الزاميست و كارفرمايان و مديران واحدها نمی توانند به عنوان كارگر يا گروه كار در اين رقابت شركت نمايند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.