استقرار "اس300" روسیه در یکی از بنادر سوریه + فیلم

روسیه از تصمیم خود برای استقرار موشک های «اس ۳۰۰» روسی در بندر طرطوس در شمال غربی سوریه خبر داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ روسیه از تصمیم خود برای استقرار موشک های «اس ۳۰۰» روسی در بندر طرطوس در شمال غربی سوریه خبر داد. مقامات روسیه می گویند علیرغم استقرار این موشک ها در پایگاه نظامی «حمیمیم»، تلاش این کشور برای حل بحران سوریه از راه سیاسی ادامه خواهد داشت.
روسیه از تصمیم خود برای استقرار موشک های «اس ۳۰۰» روسی در بندر طرطوس در شمال غربی سوریه خبر داد. مقامات روسیه می گویند علیرغم استقرار این موشک ها در پایگاه نظامی «حمیمیم»، تلاش این کشور برای حل بحران سوریه از راه سیاسی ادامه خواهد داشت.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجۀ روسیه در همین رابطه پس از دیدار خود با سعید حریری، نخست وزیر سابق لبنان با تاکید بر این موضوع گفت: «ما تسلیم نمی شویم و برای تحقق تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل تلاش خواهیم کرد. ما باور داریم که گروه بین المللی دوستداران سوریه می تواند و می بایست نقش مهمی برای حل این بحران ایفا کند.»
مذاکرات برای حل دیپلماتیک بحران سوریه در شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه از سر گرفته شده اما در پی شدت یافتن بمباران مناطقی از استان حلب آمریکا مذاکرات خود با روسیه بر سر سوریه را متوقف کرده است.
جان کری، وزیر خارجۀ آمریکا ادامۀ این گفت و گوها را منوط به رفتار روسیه کرده است. وی می گوید: «ما می خواهیم ادامه بدهیم و همانند گذشته به دنبال راه معنا دار، پایدار و مناسب برای ترک خصومت در سراسر این کشور هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
اي كاش با اين سامانه حساب هواپيماها جنگي آمريكا مي رسيدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
روسیه بگوید هرهواپیمایی که این کاررا تکرارکندهدف قرارمیدهد تامعلوم شودچه کسی مقصراست