بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر علوم عنوان کردند که علت چاپ عکس سرکرده منافقین در ویژه‌نامه فارغ التحصیلان دانشگاه شریف چیست؟

بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر علوم عنوان کردند که علت چاپ عکس سرکرده منافقین در ویژه‌نامه فارغ التحصیلان دانشگاه شریف چیست؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (14 مهر ماه 95) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حسن نوروزی، هاجر چنارانی ،نادر قاضی پور نمایندگان رباط کریم، نیشابور و ارومیه به اتفاق 30 نفر دیگر از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر علوم عنوان کردند دلیل چاپ عکس سرکرده منافقین در ویژه نامه فارغ التحصیلان دانشگاه شریف چیست؟ افتخارات ما در دانشگاه شریف امثال شهید حاج محسن وزوایی، رتبه یک شیمی و از فرماندهان اطلاعات و عملیات لشکر حضرت رسول است.

محمود صادقی نماینده مردم تهران به اتفاق 23 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کردند:مداخله در کار درمان گران اعتیاد از طریق برون سپاری امر نظارت به این مراکز موجب سلب اعتماد بیماران و اختلال در کار مراکز درمان اعتیاد شده است.

محمد حسینی نماینده مردم تفرش و اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند با توجه به ابلاغ قانون اصلاح بودجه سال 95 کل کشور عدم اجرای بند 4 تبصره 35 این قانون موضوع بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان منوط به پرداخت اصل تسهیلات توسط وام گیرنده و جریمه‌های متعلقه به این تسهیلات در زمان تسویه توسط بانکها باید هر چه سریعتر انجام شود.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز در تذکری به وزیر علوم گفت که علت بی برنامگی و مشکلات عدیده در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور چیست.

محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه به رئیس جمهور در مورد عدم پرداخت پاداش و حقوق بازنشستگی کارمندان دولت در سال 94 و 95 تذکر داد.

سید مهدی مقدسی به اتفاق 50 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کردند چرا برخلاف سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی،‌وزارت راه و شهرسازی مانع قرارداد خرید واگن از روسیه، چین و سایر کشورها نمی‌شود.

اکبر رنجبرزاده ، نادر قاضی‌پور و محمد جواد ابطحی نمایندگان اسدآباد ارومیه و خمینی شهر در تذکری به رئیس جمهور و وزرای امور خارجه و امور اقتصادی و دارایی عنوان کردند وزیر اقتصاد کشور آلمان عنوان کرده است که شرط ارتباط اقتصادی با ایران به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است به وی و دولت وی اعلام شود این رژیم غاصب باید محو شود و این سیاست تغییر ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با خون شهدای هسته‌ای و خون بیش از 200 هزار شهید امضا و تائید شده است.

ولی ملکی نماینده مردم مشکین شهر در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد: عقد قرارداد شرکت ایدرو با رنو فرانسه برخلاف اصل 44 قانون اساسی و نیازمند مداخله وزیر است.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد: چرا تکلیف سپرده گذاران و سهامداران ثامن الحجج و شرکت پدیده شاندیز را مشخص نمی‌کنید.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم توجه به مساجد به عنوان مهمترین پایگاه اجتماعی جامعه اسلامی به ویژه در روستاها و شهرهای کوچک را متذکر شد.

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت عدم نظارت جدی بر اجرای قانون راجع به ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان شد.

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در تذکری به وزیر صنعت خواستار توضیح افزایش قیمت سیمان و مواد غذایی در کشور شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش لزوم پرداخت حقوق و معوقات معلمان حق التدریس را متذکر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار