اهواز؛

احداث 3زمین چمن مصنوعی در هندیجان

شهر دارهندیجان از پروژه احداث سه زمین چمن مصنوعی در سه نقطه ازاین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا درویشی،  شهردارهندیجان گفت: یکی از وظایف شهرداری فعالیت های ورزشی و فرهنگی بوده و بحث ما به ورزش یک بحث درآمدزایی است.

وی افزود: به همین جهت دو پروژه مهم را در دستور کار خود قرار دادیم؛ یکی در ضلع شمال شرقی پارک ۱۸ فروردین که با تغییر کاربری آن به ورزش چیزی حدود دو هکتار زمین را به منظور احداث مجتمع فرهنگی ـ ورزشی شهرداری در نظر گرفته ایم.

شهردار هندیجان گفت: این طرح هم سوددهی دارد وهم باعث ارتقای سطح ورزش هندیجان و حتی باعث تیم داری شهرداری خواهد شد.

درویشی ادامه داد: پروژه دیگر، احداث سه زمین چمن مصنوعی در سه نقطه از شهرستان هندیجان است که در حال حاضر زمین چمن مصنوعی پارک ۱۸ فروردین افتتاح و به صورت مزایده به فرد واجد شرایط واگذار شده است.

وی، عمده ضعف مشکل ورزش شهرستان را کمبود اعتبار دانست و اضافه کرد: کمک های جزیی به ورزش شهرستان و تیمهای ورزشی شده است، به عنوان مثال برای صاف کردن و تسطیح زمینهای خاکی ورزشی در هندیجان جنوبی و روستاهای کره پا و چم گلگه، گریدر را در اختیار ورزشکاران قرار داده ایم.

درویشی با بیان اینکه نصب وسایل ورزشی در پارک ها، روی آوردن مردم و جوانان به ورزش را به دنبال خواهد داشت،عنوان داشت: در کنار زمین چمن مصنوعی پارک ۱۸ فروردین، محوطه ای در نظرگرفته شده تا با نصب تجهیزات ورزشی فلزی، سلامت روحی روانی مردم برای فضاهایی برای شادابی و نشاط فراهم شود که شهرداری به نوبه خود به این امر هم اهتمام ورزیده است.

شهردار هندیجان در پایان، با بیان اینکه وظیفه شهرداری و شورای اسلامی شهر تنها عمران و آبادانی نیست، عنوان کرد: باید شهرداری به مقوله فرهنگ و ناهنجاری های اجتماعی نیز وارد شود و با استفاده از زیرساخت ها و امکانات، رشد فرهنگی جامعه را فراهم سازد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.