رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت : در 6 ماهه اول امسال 173 میلیارد تومان وصولی مالیات داشته‌ایم که نسبت به پارسال 15 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در جلسه مدیران و فعالان اقتصادی استان سمنان که با حضور وزیر امور اقتصادی و امور دارایی در سمنان برگزار شدگفت:  همه دستگاه‌های اقتصادی باید زیر نظر ممیزی قرار بگیرند.
علی‌اصغر جمعه‌ای با اشاره به اینکه در استان سمنان در 6 ماهه اول امسال 173 میلیارد تومان وصولی مالیات داشته‌ایم و نسبت به 6 ماهه سالی گذشته 15 درصد افزایش داشته، افزود: این دریافت‌ها با شرایط رکود و اجرای اقتصاد مقاومتی مقداری ناسازگار است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان بیان داشت: قانون جدید مالیات در جهت شفافیت تأکید دارد و همه دستگاه‌های اقتصادی زیر نظر ممیزی قرار گیرند.
جمعه‌ای با اشاره به اینکه 60 درصد واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها قرار دارد، گفت: باید در این خصوص تدابیر اندیشیده شود و اجاره به شرط تملیک داده شود تا واحدها فعال شوند.
وی با طرح این سؤال که مصرف کننده مگر نباید مالیات بر ارزش‌افزوده را به‌صورت پلکانی پرداخت کند، تأکید کرد: آن‌ها که واردکننده کالاهای قاچاق هستند، هم مالیات بر ارزش‌افزوده را باید بدهند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از امنیت فیزیکی و نظامی بالایی برخوردار است؛ اما امنیت اقتصادی نداریم و این امر باید اصلاح و در این خصوص باید گام برداشته شود.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: مالیات ، سمنان ، وصول ، 6ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار