معاون وزیر صنعت گفت: گسترش همکاری‌های مشترک، انتقال تکنولوژی و شناساندن ظرفیت‌های داخلی به دیگر کشورها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگا‌ه‌ است.

تلفنی/ سیانکی***** افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعتبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت صبح امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

 این نمایشگاه با حضور 406 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی از 27 کشور جهان از جمله ایتالیا، کره جنوبی، ژاپن، آلمان، اسپانیا، فرانسه، چین و ... آغاز به کار کرده استو شرکت‌های داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای تولیدی و صنعتی نوین‌ خود را عرضه می‌کنند.

حسین اسپهبدی معاون وزیر صنعت  در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چندین هیأت تجاری صنعتی، اقتصادی و سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی در محل نمایشگاه حضور و ضمن بازدید از آن با شرکت‌های ایرانی مذاکرات صنعتی و اقتصادی خواهند داشت.

وی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: گسترش همکاری‌های مشترک، انتقال تکنولوژی و شناساندن ظرفیت‌های داخلی به دیگر کشورها از مهمترین اهداف برگزاری این  نمایشگا‌ه‌ است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران در پایان گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها باید به رونق اقتصادی، توسعه صنایع و افزایش صادرات و جذب سرمایه‌گذاری خارجی منجر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار