جوان 30 ساله برای انتقام از نامزد قبلی از حساب خودش سرقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: جوان 30 ساله شیرازی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا فارس مدعی شد مبلغ 80 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حسابش به صورت غیر مجاز برداشت شده است که در این راستا به یک خانم مظنون است.
وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت کشف پرونده و شناسایی متهم آغاز کردند.  
سرهنگ سیدموسی حسینی اظهار كرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی که شاکی به آن مظنون است نامزد سابق وی است که در دوران نامزدی به دفعات متعدد برای وی هدایای نقدی و غیرنقدی گران قیمت خریداری کرده است، اما پس از گذشت چندماه با توجه به اختلافات خانوادگی که بینشان به وجود می آید از یکدیگر جدا می شوند.  
رئیس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: شاکی پرونده از نامزد سابقش می خواهد تمام هدایایی که در این مدت برای وی خریداری کرده است برگرداند که وی نیز این كار را انجام می دهد اما وی مدعی می شود مبلغ  50 میلیون ریال دیگر از طلبش باقی مانده و نامزد قبلی وی این ادعا را نمی پذیرد.
سرهنگ حسینی افزود: شاكی به علت به نتیجه نرسیدن، اقدام به شکایت از نامزد قبلی خود می كند اما چون نمی تواند ادعای خود را اثبات کند، به فکر انتقام گیری از نامزد قبلی خود می افتد.
وی ادامه داد: شاكی این پرونده با یک نقشه شوم حساب شده و مرموز از طریق فضای مجازی اقدام به انتقال80 میلیون ریال وجه از حساب خود به حساب نامزد قبلی خود می كند و با مستند سازی و جمع آوری ادله ساختگی مدعی می شود متهم این مبلغ را از به صورت غیرمجاز از حسابش به صورت اینترنتی برداشت کرده است.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس فتا مجرم واقعی كه همان فرد شاكی بود شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.