فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: با ایستادگی پله‌های پیشرفت را پشت سرمی‌گذاریم وبه دنیا نشان می‌دهیم این ملت در سایه ولایت فقیه هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوار‌پور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان با حضور در مراسم وداع با پیکر 78 شهید تازه تفحص شده در این شهرستان با بیان اینکه شهدا برگ ایستادگی و از خود گذشتگی مردان این سرزمین هستند، اظهار کرد: شهدا چراغ روشن و نشان‌دهنده راه صحیح به ما هستند و این مردان بزرگ با ایستادگی خود مشت محکمی به دهان متجاوزان زدند.

وی با بیان اینکه باید از راه و آرمان‌های امام حسین(ع) پیروی کنیم، افزود: راز موفقیت در دوران دفاع مقدس پیروی از امام حسین(ع) و ایام محرم بود و سربندهای با نوشته «یا حسین(ع)» لشکر دشمنان را با وجود داشتن امکانات و ثروت به خاک نشاند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه پیرو انسانیت بودن راز جاودانگی شهدا و سرانجام ظلم کردن تباهی است، عنوان داشت: امام حسین(ع) با ایستادگی خود مقابل ظلم و نثار کردن جان خود به جاودانگی رسید و سرانجام حکومت ظالم نیز نابود شد.

شاهوارپور با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون ازخودگذشتگی شهدا و امانتی است که آنها به ما داده‌اند، تشریح کرد: باید از این امنیت حراست کرده و تنها راه دفاع کردن از کشور پیرو بودن راه شهدا است.

وی توضیح داد: باید یا پیروی از راه روشنی که شهدا به ما نشان دادند و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، راه شهادت و شهدا ادامه یابد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان عنوان کرد: ما با ایستادگی خود هر روز پله‌های پیشرفت را پشت سر می‌گذاریم و به همه دنیا نشان می‌دهیم این ملت در سایه ولایت فقیه هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار