شیراز؛

شیرازی‌ ها به دنبال جبران امتیاز های از دست رفته

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم کارا شیراز و دختران کویر کرمان روز جمعه 16 مهرماه به مصاف یکدیگر می‌ روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم کارا شیراز ساعت 11 روز جمعه 16 مهرماه در سالن فجر کرمان به مصاف دختران کویر کرمان می‌رود. تیم کارا با توجه به اینکه در دو هفته گذشته امتیازی کسب نکرده است در این بازی به دنبال جبران امتیاز های از دست رفته است.
تیم کارا در هفته نخست در سالن آیت ‌الله ربانی میزبان بازرگانی البرز نوشهر بود بازی را با نتیجه 2 بر یک به میهمان خود واگذار کرد، بازی هفته دوم این تیم مقابل هیئت فوتبال رشت به دلیل حضور بازیکنان کلیدی در اردوی تیم ملی برگزار نشد و این مسابقه به تاریخ دیگری موکول شد.
این تیم در هفته سوم در سالن شهید ربانی شیراز به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه 5 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.
تیم کارا شیراز در حال حاضر با دو بازی بدون امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده نهم جدول قرار دارد. تیم دختران کویر کرمان نیز با 2 برد و یک باخت و کسب 6 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.  تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران، ملی حفاری اهواز و شهرداری رشت نیز به ترتیب در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار