رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان عزاداری را پرچمی برای اقامه و احیاء سایر فرائض دینی دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در جمع هیئات مذهبی شهر کامو بهترین پناهگاه نسل جوان را در برابر تهاجم فزاینده فرهنگی را ایجاد پیوند بین قلوب آنها با اهل بیت (ع) دانست و گفت: در راستای مفاسد اخلاقی که به طور فزاینده جامعه ما مورد بمباران و همجمه تبلیغی رسانه های غربی است ما نیازمند ملجا و پناهگاهی برای جوانان هستیم و بهترین پناهگاه همین تجمعات هیئات مذهبی و مجالس اهل بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام حسینی حضور نسل جوان را از نقاط قوت برنامه های هیئات مذهبی دانست و افزود: دشمن نتوانسته این حرارت دلبستگی مردم به اهل بیت(ع) را از بین ببرد و به دنبال انحراف این فرهنگ سترگ برآمده است .

وی بیان کرد: اشارات رهبری به پدیده شیعه انگلیسی را هیئات باید بسیار جدی بگیرند امروز شبکه های متعدد ماهواره ای با نام های مقدس، با نام عزاداری حسین بن علی(ع) ترویج خشونت گرایی می‌کنند ولی صحبتی از نماز و فلسفه عاشورا نمی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: در فرصت اجتماع بزرگ اربعین که نمایش اقتدار جامعه شیعی است می بینیم که تلاش می‌کنند رفتارهای غلط را در سنت های عزاداری این روز عظیم ترویج کنند و متاسفانه شاهد این هستیم که از این رفتارها الگوبرداری می‌شود تا همان رفتارها را در عزاداری ما پیاده کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.