تبریز؛

برگزاری طرح ارتقای سلامت جسمی و روانی کارکنان دولت در آذربایجان شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اجرای طرح ارتقای سلامت جسمی، روحی و روانی کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نظمی گفت: با توجه به نقش نیروی انسانی در توسعه و اهمیت سلامت کارکنان و جوانان شاغل، این طرح با مشارکت اداره کل سلامت و امور اجتماعی تبریز در قالب اتوبوس سلامت در ادارات دولتی برگزار می شود که شامل تست دیابت، فشارخون، غربالگری سرطان سینه، مشاوره تغذیه و تناسب اندام با ورزش و مشاوره روان شناسی ازدواج و خانواده می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا تیم های متخصص در داخل اتوبوس مستقر و برابر برنامه زمان بندی اعلامی به دستگاه های اجرایی استان اعزام خواهند شد.

نظمی با بیان اینکه کارکنان شاغل زمان کافی برای مراجعه به مراکز سلامت ندارند، اظهار کرد: این طرح زمینه دسترسی آسان خدمات را برای آنها فراهم نموده و از طرفی فرهنگ مراجعه به مشاوره و اهمیت به سلامت جسمی و روحی و روانی را در بین کارکنان دولت نهادینه می کند.

وی ، ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری تبریزدر این زمینه، افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد آماده تعامل و همکاری با کلیه نهادها و ارگان های دولتی و بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: طرح ارتقای سلامت جسمی، روحی و روانی کارکنان شاغل در ادارات از روز شنبه هفته آینده با استقرار اتوبوس سلامت در محل استانداری آذربایجان شرقی با مشارکت اداره کل سلامت و امور اجتماعی تبریز کار خود را آغاز خواهد کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.