سفرای جدید سوئد و سیرالئون رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کردند

سفرای جدید سوئد و سیرالئون در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر خارجه کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفرای جدید سوئد و سیرالئون در جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه‌های خود را تقدیم وزیر خارجه کردند.

وزیر امورخارجه کشورمان ضمن تاکید بر تقویت مناسبات اقتصادی فیمابین دو کشور اظهار داشت: پس از دیدار اینجانب از سوئد، شرکت های خصوصی سوئدی زیادی برای توسعه همکاری های اقتصادی با ایران اعلام آمادگی کردند. 

 سفیر جدید سوئد هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشورمان گفت: دیدار برخی از مقامات سوئدی از جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه مناسبات بین دو کشور در دستور کار قرار دارد.  انجام این دیدارها، زمینه را برای سفر بالاترین مقامات سوئدی به جمهوری اسلامی ایران همواره می کند.


سفرای جدید سوئد و سیرالئون رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کردند

علی کامارا سفیر جدید سیرالئون در جمهوری اسلامی ایران بعداز ظهر امروز سه شنبه  با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت قاره آفریقا برای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  از توسعه همکاری با کشورهای آفریقایی حمایت می کنیم.

سفیر جدید سیرالئون نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران گفت : با توجه به اهمیت و جایگاه فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان،  دنبال آن هستیم که مناسبات دو کشور را  در تمامی زمینه گسترش دهیم.

سفرای جدید سوئد و سیرالئون رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کردند
 
 
  انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار