سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان به مسئولان تیمش اعلام کرد که اگر خواسته هایش را تا پیش از بازی با استقلال برآورده نکنند برای همیشه این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درست است که کاظمی با وعده‌های تکراری مسئولان باشگاه قبول کرده است که به تمرینات تیم بازگردد اما این فرصت را نیز به آنها داده که اگر وعده‌های مسئولان سیاه جامگان مبنی بر پرداخت پول تا پیش از بازی با استقلال عملی نشود، بدون شک تیم را برای همیشه ترک خواهد کرد.  

کاظمی برود، برای همیشه تیم داری را تعطیل می کنم


علی عباسی اظهار کرد:در صورتی که کاظمی از این تیم برود، او هم برای همیشه تیم داری را تعطیل خواهد کرد  یا ادعای جالب رویانیان به‌ عنوان رییس هیات مدیره مبنی بر اینکه در صورت رفتن فرهاد کاظمی، او هم برای همیشه از تیم سیاه جامگان خواهد رفت.  

 مسئولان باشگاه هم می‌دانند اگر تاکنون بازیکنان اعتصاب نکرده اند،به دلیل حضور کاظمی و صحبت‌های او بوده است. آنها این موضوع را وقتی متوجه شدند که با غیبت کاظمی در تمرینات، 6 بازیکن دیگر هم در تمرینات تیم حاضر نشدند.  
 
وی ادامه داد:آنها به خوبی می‌دانند که جدایی فرهاد کاظمی برابر است با دچار شدن سیاه جامگان به سرنوشت ابومسلم و پیام و تکرار سرنوشت این تیم‌ها برای فوتبال مشهد بدون شک اتفاق ناخوشایندی خواهد بود.  
  

 کاظمی در سیاه جامگان می ماند

محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان درباره اینکه آیا فرصت یک هفته ای فرهاد کاظمی به باشگاه برای پرداخت مبالغ بازیکنان صحت دارد یا خیر،اظهار کرد: تمام سعی اعضای باشگاه این است که هر چه زودتر مشکلات مالی تیم برطرف شود تا بازیکنان در ادامه فصل بدون هیچ مشکلی به میدان بروند.

وی ادامه داد:در صورتی که تیم سیاه جامگان در ادامه فصل باز هم دچار مشکل مالی شود سعی می کنیم آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنیم. به شما قول می دهم فرهاد کاظمی تا آخر فصل با قدرت به کارش در تیم سیاه جامگان ادامه خواهد داد، به طور حتم تیم در هفته های آینده با بازگشت وی نتایج بهتری را در لیگ شانزدهم کسب خواهد کرد.


صبر کاظمی یک روزی به پایان می رسد

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: فرهاد کاظمی زیر فشار روانی قرار گرفته و در صورت ادامه این وضعیت احتمال دارد از تیم سیاه جامگان جدا شود.

تاجدار در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که مسئولان دنبال ماندن فرهاد کاظمی در این تیم هستند باید بتوانند انتظارات وی را فراهم کنند تا در ادامه فصل بتواند با سیاه جامگان نتایج بهتری را کسب کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.