قائم مقام کمیته امداد استان تهران گفت: تا کنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی در جشن عاطفه ها توسط مردم استان تهران جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل پرپنچی قائم مقام کمیته امداد استان تهران در مراسم اختتامیه جشنواره "جعبه کفش" که طرح مشترک میان کمیته امداد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که امروز(سه شنبه) در فرهنگسرای اشراق برگزار شد، اظهار داشت:  مردم نسبت به موضوع کمک به نیازمندان اهمیت قایل هستند و این یک امر ارزشمند و سرمایه اجتماعی است و باید این طرح ها و و حمایت‌ها را وسعت بخشید.

وی افزود: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان‌های حمایتگر هستند، افرادی واقعا نیازمند بوده که از همه جا بریده و به این سازمان‌ها پناه آورده اند.

پرپنچی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌ها که 25 شهریور ماه مرحله اول آن برگزار شد، در استان تهران خیرین یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک کردند که البته کمک‌های مدارس نیز به این آورده اضافه می‌شود که آن نیز رقمی معادل همین است.

قائم مقام کمیته امداد استان تهران در پایان تاکید کرد: در حال حاضر این نیازمندان شناسایی شده و در اسرع وقت این کمک‌ها به دست جامعه هدف می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار