معاون ورزشی ورزشگاه آزادی گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای محسوب می‌شود و بعید بود که بخواهد اینطور با کارمندان ورزشگاه آزادی رفتار کند.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سوادی درباره انتقادات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به کارکنان ورزشگاه آزادی که روز صبح گذشته صورت گرفت، گفت: وقتی که زمین چمن را هوادهی می‌کنیم تا ۱۵ روز نباید این زمین پا بخورد. ما از تیم ملی برنامه گرفته بودیم و زمانی که دیدیم که برای حضور در ورزشگاه آزادی برنامه‌ای ندارند اقدام به هوادهی چمن کردیم تا زمین بازی به بهترین شکل برای دیدار ایران و کره جنوبی آماده شود.
 
وی افزود: در همین راستا معمولاً سه چهار روز قبل از حضور برای تمرینات از ما زمین می‌خواهند و ما هم با دستور مدیر مجموعه و شرکت توسعه و تجهیز با تیم ملی همکاری می‌کنیم و در این بین تا به حال هیچ کوتاهی نشده است.
 
سوادی گفت: امروز هم به افشین پیروانی مدیر تیم ملی گفتم که شرایط زمین طوری است که نمی‌توانیم آن را برای تمرین اختصاص دهیم اما حالا که بحث تیم ملی است کارها برای هوادهی به زمین متوقف کردیم. در این بین حتی دیروز نیز به همین خاطر با هماهنگی با پیروانی تیم برای تمرین به ورزشگاه آزادی نیامد و امروز برای تمرین به این ورزشگاه مراجعه کردند.
 
معاون ورزشی ورزشگاه آزادی در مورد انتقادات کی‌روش گفت: زمانی که این اتفاقات افتاد در ورزشگاه نبودم اما وقتی به سمت کی‌روش رفتم دیدم او ناراحت است و مثل همیشه برخورد نمی‌کند. ما واقعاً کم نگذاشتیم و همه رقم کمک کردیم و به خاطر دستوراتی که از بالا داده شد با اینکه نباید زمین پا می‌خورد اما باز هم این موارد را فدای شرایط تیم ملی کرده و چمن را برای تمرین در اختیار اعضای تیم ملی قرار دادیم اما کی‌روش در برخوردش با کارکنان ما گفته بود شما همه قطری هستید و انتقادات دیگری را نسبت به آماده نبودن زمین و سرویس‌های بهداشتی به آنها مطرح کرده بود.
 
وی تأکید کرد: ما همیشه با تیم ملی تعامل کرده و به آنها کمک می‌کنیم هرچند که منتی نیست و وظیفه ما است که این کار را انجام دهیم. تمام کارها در دقیقه ۹۰ انجام شد و حداقل این توقع را داشتیم که با این وضعیت کی‌روش نیز حرمت ما را حفظ کند و متوجه باشد که اقدامات آماده‌سازی از دقایق آخر انجام شده است. هدف ما خدمت به تیم ملی بوده و هست. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و انتظار داشتیم شرایط را درک کند و بعید بود بخواهد اینطور رفتار کند.

منبع:خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار