معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از سخنرانان و مداحان خواست تا در سخنرانی‌ها و مداحی‌های خود در ایام محرم مسائل روز جامعه را مطرح کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجه الاسلام مجتبی فتح‌اللهی ‌نژاد افزود: بیان مباحث و مشکلات فرهنگی روز جامعه از سوی سخنرانان و مداحان در کنار درس‌های روز عاشورا می‌تواند نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات جامعه داشته باشد.


فتح‌اللهی‌نژاد با تاکید بر اینکه انتخاب الگوهای منحرف و نامناسب نوجوانان و جوانان را به سمت بی‌هویتی می‌برد، افزود: در مقابل انتخاب الگوهای هدفمند می‌تواند نقش مهمی را در سعادت و خوشبختی دنیوی و اخروی افراد داشته باشد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شناساندن چهره واقعی امام حسین(ع) و یاران باوفایشان را در ایجاد روشنگری در جامعه موثر ارزیابی کرد و افزود: پرداختن به این موضوع سبب خواهد شد تا جوانان و نوجوانان الگوهای زندگی خود را از بین ائمه اطهار(ع) انتخاب کرده و از این طریق در مسیر درست زندگی قرار بگیرند.

فتح‌اللهی‌نژاد ائمه اطهار(ع) را بهترین الگوها برای نوجوانان و جوانان  برشمرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب نوجوانان و جوانان را با شخصیت‌های بزرگ آشنا کرده و آنها را به سمت انتخاب این الگوها در زندگی سوق داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.