رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های تایباد و باخرز گفت:80 مبلغ دینی برای اجرای برنامه های ماه های محرم و صفر در مناطق مرزی این دو شهرستان مستقر شده اند.

استقرار 80 مبلغ دینی در شهرستان های تایباد و باخرزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بسکابادی افزود: 62 نفر از این مبلغان بومی و 18 نفر نیز غیر بومی هستند که در روستاها، هیات ها و مساجد مستقر شده و برنامه های این ایام را مدیریت می کنند.
وی گفت: مبلغین باید با زبانی گویا و شیوا به تبلیغ و تبیین ارزش های دینی بپردازند و از نظر گفتار طبق ارزش های اخلاقی و دینی بهترین نوع منش را در پی بگیرند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های تایباد و باخرز افزود: مجالس عزاداری امام حسین (ع) نباید به خرافه و ابزار و وسایل موهن آلوده شود بلکه باید آگاهی بخش، تحرک آفرین و احیاگر روح حماسه، شجاعت و دین مداری باشد و از توانایی جذب تحصیلکرده ها برخوردار شود.
حجت الاسلام بسکابادی گفت: مبلغان دینی نقش مهمی در رشد و تعالی جامعه، راهنمایی و ارشاد نوجوانان و جوانان دارند و این مورد باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در این راستا 65مسجد در این دو شهرستان با فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در طول سال به ویژه در ماه های محرم و صفر پذیرای قشر جوان و نوجوان می باشد.
وی گفت: هم اکنون 97 هیات مذهبی دارای کد شناسایی در دو شهرستان تایباد و باخرز به فعالیت های ملی و مذهبی می پردازند.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: استقرار ، مبلغ ، دینی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.