ساخت محلی برای نمایشگاههای اتومبیل آبادان در خارج از شهرآغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جنامی  رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به آغاز کار ساخت محلی برای نمایشگاههای اتومبیل در ابتدای جاده آبادان ـ اهواز گفت: از هفته آینده این کار آغاز خواهد شد.

خلیل جنامی در جلسه شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری آبادان افزود: با انجام این کار شاهد کاهش چشمگیر حجم بار ترافیکی در محدوده شهری خواهیم بود.

وی با مهم خواندن موضوع ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان از خدمات قابل ارائه به آنان، خطاب به کارکنان شهرداری گفت: نباید مصوبات شورای ترافیک بدون پیگیری، انجام و کسب نتیجه باقی بمانند، مصوبات بایستی در فاصله زمانی تشکیل شورای ترافیک  نخست تا بعدی دنبال و موانع احتمالی اجرای آن شناسایی و ضمن طرح در جلسه بعدی در جهت ارائه راهکارهای حل آن اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ضمن درخواست از پلیس راهور برای کمک به امر روان سازی ترافیک به شکل مناسب به ویژه در زمان آغاز و پایان ساعات فعالیت مدارس افزود: همچنین بر استفاده مناسب از پارکینگ های ساخته شده در سطح شهر به جهت جلوگیری از ازدحام خودروهای پارک شده در حاشیه خیابانها تاکید داریم.

جنامی گفت: فرهنگ سازی و انجام کارهای تبلیغی محیطی در زمینه استفاده از پارکینگ ها همراه با شرح مزیت های انجام این کار الزامی است و حوزه معاونت فرهنگی شهرداری و شورا بایستی در این رابطه اقدامی مناسب و مشترکی را به انجام برسانند.

وی با اشاره به موضوع دستفروشان (بساط گستران) و اتخاذ تصمیماتی جدی برای ساماندهی آنان در فروردین ماه امسال افزود: متاسفانه اقدام یک دستفروشان در خرمشهر سبب شد تا دوستان در این زمینه دست به عصا بشوند و کار مفیدی در این رابطه انجام نشود، نباید ترس از احتمال تکرار این اقدام، مانع از انجام کار ساماندهی دستفروشان به طور منطقی و اساسی شود.

جنامی با تاکید بر لزوم جانمایی محلات و مناطقی برای جابه جایی دستفروشان به منظور ساماندهی آنان و کمک به بهبود چهره شهری گفت: بایستی با انجام اقدامات مناسب از گسترش و تسری این پدیده در تمامی نقاط شهر جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.