سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ازبرگزاری 4 تعزیه در سطح شهرستان توسط یکی از گروه‌های تعزیه واجرای سلسله نشست‌های از مدینه تا کربلا به مدت 10 شب خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه محرم در اندیمشک اظهار کرد: برگزاری 4 تعزیه در سطح شهرستان توسط یکی از گروه‌های تعزیه به نام خادمین بین‌الحرمین به مدت 6 شب در شهر دزفول و حرم سبزقبا از برنامه‌هایی است که انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای نمایش خورشید کاروان به مدت 3 شب در تالار خورشید افزود: اجرای برنامه سلسله نشست‌های عاشورایی با محوریت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در 10 مسجد شهری و روستایی به صورت هفتگی در شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با بیان اینکه اجرای همایش خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) ویژه خواهران در این شهرستان صورت خواهد گرفت ادامه داد: اجرای همایش در محضر صحیفه سجادیه و پخش آن از شبکه استانی خوزستان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

بازگیر در پایان تصریح کرد: اجرای سلسله نشست‌های از مدینه تا کربلا به مدت 10 شب در سطح شهرستان از اقدامات و برنامه‌هایی است که در دهه محرم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.