خاش

محور آسفالته خاش، قادرآباد به پسکوه آماده افتتاح است

بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: به همت دولت و با تلاشهای شبانه روزی کارکنان راه و شهرسازی خاش محور آسفالته خاش، قادرآباد به پسکوه آماده افتتاح است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، مجتبی شجاعی بیان کرد: این پروژه به طول 10کیلومتر ساخته شده که دارای زیرسازی و آسفالت بوده و از کیلومتر چهل آماده افتتاح می باشد.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه که بخشی از آن در حوزه سیب و سوران واقع شده و بخش دیگر آن در بخش مرکزی خاش قرار دارد ارتباط میان خاش و سراوان و سیب و سوران و سرباز و چابهار تسهیل می شود.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: نگاه دولت به این منطقه ویژه بوده و در حوزه های مختلف کار و فعالیت های ارزشمندی را شاهد هستیم.

شجاعی گفت: برای حوزه راه مرزی روتک نیز افزون بر 45 میلیارد ریال اختصاص داده شده که بر حسب اولویت بندی و برنامه های دولت این پروزه نیز بزودی آغاز به کار می کند.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش نیز فعالیتهای وسیعی را در دستور کار داریم که اعزام ورزشکاران زن و مرد به مسابقات برجسته کشوری و استانی مورد توجه می باشد.

بخشدار مرکزی خاش افزود: با هدف حمایت از نیازمندان و ترویج فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به مقوله سلامتی دویست بسته ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت والیبال و مشارکت شرکت توسعه زیرساخت تهیه و بین دانش آموزان نیازمند حاشیه شهر خاش توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.