تفاهمنامه های همکاری میان شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهبازی  فرماندار آبادان در آئین معارفه شهردار جدید آبادان با اشاره به رسالت سنگین شهردار جدید در استمرار خدمات قابل ارائه به شهروندان گفت: از اهتمام استاندار و معاون وی در گرفتن حکم وزیر کشور و صبر و حوصله اعضای شورا قدردانی می کنم، اعضای شورا حتی کسانی که حاضر به این انتخاب نبودند و از بابت ارائه خدمات مطلوب به مردم نگرانی و دغدغه داشتند به تصمیم اکثریت احترام گذاشتند و از حدود خود عدول نکردند.

عزیزاله شهبازی  همچنین با قدردانی از افکار عمومی و صبوری آبادانی ها که می خواستند هر چه سریعتر وضعیت شهردارشان مشخص و شهر سر وسامان بگیرد، خطاب به شهردار آبادان افزود: موضوع پسماندها، حفظ فضای سبز فعلی و عدم افزودن به دیون فعلی بایستی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به جمعیت ۳۰۰ هزار نفری شهری آبادان گفت: بایستی با تلاش شبانه روزی خود، همراهی شورا و مجموعه کارکنان شهرداری، فضای آرام موجود در شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد خدماتی را حفظ کنید.

فرماندار آبادان افزود: با برنامه ریزی و انجام کارهای کارشناسی، در جهت پیگیری و رفع مسائل مانده بر روی زمین بکوشید، همراهی مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند در تحقق ماموریت های شهرداری الزامی است.

شهبازی گفت: بایستی موضوع انعقاد تفاهمنامه های همکاری میان شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند پیگیری و به نتیجه برسد.

وی با قدردانی از تلاشهای شهردار پیشین آبادان و سرپرست شهرداری در دوران تصدی شان افزود: مسئولیت ها برای هیچ کسی ماندگار نیست و به سرعت برق و باد تمام می شود همچون شورائیان که چهار سال پیش اوایل کارشان بود اما الان به پایان کارشان نزدیک می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.