فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین(ع)گفت: ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و تبلیغات اصول برای اشاعه این فرهنگ از مهمترین معروف ها در کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سردار صادق حسینی در اجتماع خواهران طلایه دار امر به معروف و نهم از منکر استان اعلام کرد: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را به سمت مدینه فاضله و کاهش جرائم سوق می دهد.

وی گفت : رشد هنجارها اخلاقی و تعالی جامعه از دیگر آثار تقویت رفتارها و آداب نیک و براساس آموزه های دینی است.

وی افزود : والدین در این میان نقش بسیار مهمی دارند و باید دوستان نزدیک و صمیمی بچه های خود باشند و آنها را در استفاده درست از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی راهنمایی کنند تا ضمن تقویت باورهای دینی آنها، نسلی سالم و متعهد به جامعه تحویل دهند.

سردار حسینی استفاده از نام های نیک ایرانی - اسلامی به جای اسم های غربی برای فرزندان، تلاش برای تولید، شکوفایی اقتصاد، رشد علمی، کمک به مستمندان را از معروف هایی خواند که در جامعه باید به آنها توجه بیشتر شود.

وی به قیام حضرت اباعبدالله (ع) اشاره و تاکید کرد : آن حضرت با علم به نتیجه قیام، نهضت خود را آغاز کردند و هدف شان نیز حرکت در مسیر و سیره نبوی و مبارزه با انحراف های زمان بود ولی پیام اصلی قیام کربلا، عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بود.

سردار حسینی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی جایگاه والا و ارزشمندی دارد و حیات و زندگی مسلمانان در گرو پایبندی به همین ارزش و فریضه الهی است.













انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.