رئیس دانشگاه شیراز گفت: باید در کنار شور حسینی، شعور حسینی هم داشته باشیم و از مکتب امام حسین (ع) درس بگیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز، مجید ارشاد لنگرودی رئیس دانشگاه شیراز گفت: پذیرش مسئولیت اجرایی در دانشگاه از سخت ترین مسئولیت هاست، چرا که باید در این جایگاه با ابزار منطق و استدلال ، پاسخگوی فرهیختگان و نخبگان جامعه بود.
رئیس جدید دانشکده مهندسی مواد و عمران دانشگاه شیراز نیز در این آیین با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در مقیاس کشوری و دانشگاهی گفت: کار فرهنگی برای نهادینه کردن انتخابات از دانشگاه شروع می شود.
محمدجواد عابدینی با بیان برخی از دغدغه های مربوط به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ، از هیات رئیسه این دانشگاه درخواست کرد تا برای حل این مسائل چاره اندیشی کنند.
رئیس دانشکده مهندسی مواد و عمران دانشگاه شیراز، گفت: گاهی اوقات، اقدامات انجام شده ما را به اهداف ترسیم شده نرسانده است و از این رو، ضروری است که پس از اقدام، بازنگری انجام شود و اگر لازم باشد تصمیمات اصلاحی اتخاذ شود.
عابدینی اظهار کرد: امور باید بر مبنای عقلانیت و شعور باشد، نه احساس و هیجان، باید حلقه های گسسته که باعث ناکارآمدی می شود را شناسایی کنیم و در عرصه های مختلف خود را نقد کنیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.