صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته تکریم سالمندان نشست هم اندیشی با حضور فرماندار ، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و تعدادی از سالمندان تحت پوشش نهاد های حمایتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،شاهین علیزاده در این نشست صمیمی با تبریک هفته تکریم سالمندان گفت : سالمندان و بازنشستگان ذخایر اجتماعی و معنوی جامعه هستند و مسئولان باید از تجربیات آنان در تصمیم گیری های خود استفاده نمایند.
وی با اشاره به وضعیت معیشتی بازنشستگان افزود : علی رغم مشکلات متعدد مالی که مسئولان با آن درگیرند ، دولت خود را در برابر تامین نیازهای این قشر عزیز متعهد میداند و برنامه ریزی های لازم را برای بهبود این وضعیت انجام داده است.
فرماندار ماکو ایجاد سازمانهای مردم نهاد توسط بازنشستگان را در جهت گسترش فرهنگ تکریم سالمندان و همچنین تامین نیازها و رفع مشکلات آنها تاثیر گذار دانست و اظهار داشت : سالمندان در جوامع پیشرفته با ایجاد سازمان های مردم نهاد ضمن مشارکت فعال در عرصه های مختلف فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی پیگیر مطالبات خود از دولت هستند و در این راه به موفقیت هایی هم دست یافته اند.
در ادامه این نشست صمیمی حاضرین مسائل و مشکلاتی که امروزه سالمندان و بازنشستگان گریبانگیر آن هستند را مطرح نمودند که پاسخ های لازم از طرف مسئولان ارائه شد.
گفتنی است ، قرائت شعر و مداحی از دیگر برنامه هایی بود که در این نشست اجرا گردید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.