مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مرگ مرد ۶۵ ساله دراثر برخورد با قطار مترو/ علت حادثه در حال بررسی است

مدیر روابط عمومی مترو تهران گفت: بعد از ظهر امروز مرد 65 ساله پس از برخورد با قطار مترو در ایستگاه میدان شهدا جان باخت.

احسان مقدم، مدیر روابط عمومی مترو در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حادثه ایستگاه شهدا اظهار کرد: ساعت 14:55 بعد از ظهر امروز همزمان با ورود قطار مترو، مرد 65 ساله ورود به حریم ریلی داشته که پس از برخورد با قطار جان خود را از دست می‌دهد.

مقدم یادآور شد: علت این حادثه در دست بررسی است و هنوز مشخص نیست که این فرد قصد خودکشی داشته یا تعادل خود را از دست داده است.

گفتنی است، روز گذشته نیز  دختر 31 ساله‌ای در ایستگاه مترو شادمان هنگام ورود قطار به ایستگاه دچار سانحه شد و سرش با قطار برخورد کرد. 

پس از این حادثه ماموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و زن جوان را به بیمارستان انتقال دادند اما ساعاتی پس از این حادثه، وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
خدابیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
باید بررسی دقیق شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
سوار شدن به مترو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
تا قبل اينکه اين خودکشي ها به ايستگاه پاياني برسه فکري به حال اعصاب روان مردم بکنين که ديگه همه بريدنننننننننننننننننننننننننننننننننننننن از زندگي ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
با سلام.
در اکثر کشور های دنیا دیوار های شیشه ای با درب های اتومات در ایستگاه ها قرلر میدن که در صورتی که قطار داخل ایستگاه نباشه و یا ازدحام جمعیت زیاد باشه افراد وارد حریم ریلی و حریم خط قرمز سکو ها نشن. امیدوارم مسئولین مترو ما هم از این ایده ها و امکانات استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
دیروزم یه خانم اینطوری شده بود.یه حفاظی یه چیزی بذارن اون جلو که کسی نتونه اون جلو بره و تعداد واگنهارو زیاد کنن تا ازدحان جمعیت ایجاد نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
من متوجه نمی شوم ، چرا قطار با سرعت بالا وارد ایستگاه می شود ؟؟!!!!! می تواند اهسته تر وارد شود.. 20 ثانیه ارزش جان انسان را ندارد ؟
آخرین اخبار