سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد بااشاره به پرداخت خسارت برم سلمان توسط بیمه از آغاز بازسازی این پروژه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ژیلا حصاری در جمع خبرنگاران افزود: برج سلمان یکی از پروژه های شاخص و اولین برج مشارکتی شهرداری مشهد است که در زمینی به مساحت ۱۰۷۵۰ متر مربع ساخته شده است.

وی گفت: بعد از حادثه در سلمان استانداردهای این پروژه و تمامی برج های مشهد به روز رسانی شدند و دیگر واحدهای تجاری چه از بعد نما، بعد در و پنجره و سیستم اطفای حریق و... مورد بازنگری قرار گرفتند.

حصاری ضمن تشکراز بیمه سرمد گفت: با پیگیری ها مستمر شهرداری برای پرداخت بیمه خسارت ناشی از حادثه، بیمه سرمد به تعهدات خود عمل نموده و اقدامات لازم را در کوتاهترین زمان انجام داد.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از مردم محل، کسبه و بهره بردارن برج که صبوری فراوان کرده اند تشکر کرده و افزود: بازسازی نمای برج سلمان به دلیل خالی بودن صندوق بهره برداری برج سلمان انجام نشد که اکنون این مشکل با پرداخت حق بیمه حل شده و تغییرات برج سلمان بلافاصله بعد از این شروع می شود.

وی با اشاره به سرعت عمل شهرداری در خدمت رسانی وپاسخگویی در این حادثه تصریح کرد: مبلغ ۹۲ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال جهت خسارت برج سلمان توسط بیمه سرمد پرداخت شده است که برای بازسازی برج استفاده خواهد شد.

حصاری در پایان ابرازکرد: مجموعه شهرداری در راستای رشد و بالندگی بیش از پیش پروژه های شهری در تلاش است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.