آذری: بگذارید خلاصتان کنم حسینی تا ابد سرمربی ذوب آهن می ماند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن حمایت از سرمربی این تیم، از تعطیلات پیاپی لیگ برتر انتقاد کرد.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دشوار بودن کار تیم ها در رقابت های جام حذفی گفت:اینکه گفته می شود تیم ذوب آهن در جام حذفی باید به آسانی به مرحله بعد صعود می کرد را قبول ندارم،پیروزی در جام حذفی همیشه سخت و مشکل است و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد.

وی افزود: تیم هایی مانند استقلال خوزستان و پرسپولیس که قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته بودند نتوانستند برابر حریفان خود نتیجه بگیرند.به هر حال حرف و حدیث های زیادی وجود دارد اما مهم این است که ما یک برد شیرین به دست آوردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از تعطیلات پی در پی لیگ برتر اظهار کرد: ما نیز مانند سایر تیم ها تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال هستیم،تعطیلات لیگ خوب نیست و ساختار تیم ها را آشفته می کند و بر هم می زند.اینکه این وقفه ها به تیم ملی کمک می کند یا خیر را باید از سرمربی تیم ملی سوال کنید. ما خیلی از تعطیلات لیگ ضربه خوردیم.

وی همچنین با ابراز رضایت از وضعیت مالی باشگاه ذوب آهن عنوان کرد: با وجود اینکه همه باشگاه ها مشکلات مالی دارند اما خدا را شکر مسائل مالی در ذوب آهن به اندازه دیگران نیست و شرایط ما نسبت به سایر تیم ها بهتر است.

آذری در پایان با تکذیب شایعات بعضی از رسانه ها مبنی بر تغییر سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: به شایعات برخی از رسانه ها که هر روز یک گزینه را به عنوان سرمربی ذوب آهن معرفی می کنند توجه نکنید، اصلا بگذارید خلاصتان کنم حسینی همچنان به کار خود ادامه می دهد و تا ابد سرمربی ذوب آهن خواهد ماند.

ما به وی صددرصد ایمان داریم و امیدواریم همانطور که تحت هدایت مجتبی حسینی توانستیم در دو بازی خارج از خانه در برابر فولاد خوزستان و شاهین بوشهر به پیروزی برسیم، در بازی های آینده نیز نتایج خوبی کسب کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار