پایگاه الکترونیکی اولین جشنواره ایده های برتر استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «سبزکوه» رونمایی شد.

رونمایی از پایگاه الکترونیکی جشنواره ایده سبزکوه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پایگاه الکترونیکی اولین جشنواره ایده های برتر استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «سبزکوه» (هدایت، مهارت و حمایت) به نشانی www.sabzkoohchb.ir در دانشگاه شهرکرد رونمایی شد.

رئیس دانشگاه شهرکرد در آیین رونمایی از پایگاه الکترونیکی جشنواره ایده های برتر سبزکوه گفت: این جشنواره همزمان با هفته پژوهش در آذرماه سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در 6 حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی، علوم پزشکی، هنر و علوم انسانی و در 2 مرحله شهرستانی و استانی از سوی مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه برگزار می شود.

شایان شامحمدی با اشاره به همکاری بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه های علوم پزشکی و آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی استان در برگزاری این جشنواره افزود: پس از دریافت ایده ها و انجام داوری، از ایده های برتر با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: زمينه سازی برای تحقق دانشگاه كارآفرين، هدايت ايده های خلاق و نوآور برای توليد ثروت، ايجاد اشتغال مولد و ترويج روحيه ايده ‌پردازی در جوانان از اهداف این جشنواره است.

شامحمدی یادآور شد: ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این جشنواره، از 11 مهرماه جاری به مدت یک ماه از طریق نشانی sabzkoohchb.ir انجام می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.