نشست خبری دهمین جشنواره فیلم‌ های دینی رویش در مشهد برگزار شد

نشست خبری دهمین جشنواره فیلم‌ های دینی رویش در مشهد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس حوزه هنری خراسان رضوی امروز در نشست خبری دهمین جشنواره فیلم‌ های دینی رویش در سالن اجتماعات حوزه هنری خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار داشت: با تصمیم حوزه هنری کشور، دبیرخانه این جشنواره در مشهد مستقر شده است و همه برنامه‌ ریزی‌ ها و فعالیت‌ های اجرایی آن نیز در این شهر صورت می گیرد.

سید جواد رفائی، هدف از برگزاری این جشنواره در مشهد را ایجاد ارتباط معنوی میان هنرمندان با امام رضا (ع) برشمرد و گفت: در 9 دوره گذشته بیش از 9 هزار و 500 اثر به دبیرخانه ارسال شد و امسال نیز از ابتدای اعلام فراخوان این جشنواره 211 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

رفائی افزود: شعار امسال جشنواره رویش با عنوان «هر فیلم دریچه‌ای است به دریافتی نو از سینمای دینی» در فراخوان اعلام‌ شده است و هنرمندان تا 20 آبان امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس مشهد، بلوار وکیل‌آباد، حد فاصل هاشمیه 20 و 22، حوزه هنری خراسان رضوی ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی افزود: مراسم اختتامیه دهمین جشنواره رویش 27 تا 30 دی‌ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دو بخش اصلی این جشنواره شامل جوانان و ملی بیان کرد: علاوه بر این، دو بخش ویژه مدافعان حرم و جوایز ویژه سازمان‌ های دولتی نیز به دهمین جشنواره فیلم‌ های دینی رویش اضافه‌ شده است.

رفائی با اشاره به برنامه‌ ریزی این جشنواره در سال 2017 میلادی گفت: علاوه بر برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با آغاز سال 2017 قرار است سال آینده فراخوان این جشنواره همراه با اعلام آن در داخل کشور، برای فیلم‌ سازان جهان اسلام نیز فراخوان مستقلی اعلام شود.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.