قانون ارتقای بهروری برای پرسنل فوریتهای پزشکی امروز در کمیسیون اصلی دولت به تصویب رسید و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد.

قانون ارتقا بهره ورى راهى مجلس شد
عبدالرضا محمدى عضو هيئت مديره فوريت هاى پزشكى در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تصويب قانون ارتقا بهره ورى براى پرسنل پيش بيمارستانى خبر داد و گفت: مهرماه سال ٩٣ وزير بهداشت جهت برقراری قانون ارتقای بهروری برای پرسنل فوریتهای پزشکی درخواستی به هیئت دولت ارائه داد که به دلیل عدم پیگیری از دستور کار دولت خارج شده بود.
 
وى افزود: رييس كنونى اورژانس كشور حدود سه ماه پیش با پیگیری جدی اين درخواست را مجدد در دستور کار دولت قرار داد و در کمیسیون اجتماعی دولت مورد تایید قرار گرفت. امروز نيز در کمیسیون اصلی دولت با دفاع دکتر میعاد فر و صدارالسادات نیز تایید و براى تصویب نهایی به مجلس فرستاده شد. بعد از تصويب مجلس بزودی این قانون برای پرسنل فوریت رسمی، غیر رسمی شرکتی و غیره به اجرا در مى آيد.

عضو هيئت مديره فوريت هاى پزشكى يادآور شد: در قانون ارتقای بهره وری شب کاری و تعطیلی با ضریب یک و نیم محاسبه می شود، به اين معنا كه 24 ساعت کار 31 ساعت حساب شده و ساعت موظفی برای پرسنل نسبت به سنوات کاهش پیدا می كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.