رئیس مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان شاهیندژ گفت:مادر بارداری از روستای دور افتاده و صعب العبور قزلقایه علیا شاهیندژ توسط تیم بهداشتی درمانی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دکتر صمدی افشار از  نجات جان مادر باردار در روستای صعب العبور و دور افتاده (قزلقایه علیا ) خبر داد و افزود : در پی تماس تلفنی ساعت 30/1 بامداد با مسئول بهداشت خانواده مبنی بر شروع درد های زایمانی و نبود امکانات انتقال مادر به بیمارستان بلافاصله تیم آنکال مرکز بهداشت متشکل از مسئول بهداشت خانواده ، مامای مرکز بهداشتی درمانی هاچه سو به محل اعزام و پس از تلاش شبانه تیم موفق به انتقال مادر به بیمارستان شده و زایمان غریب الوقع با موفقعیت به پایان رسید .

رئیس مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان شاهیندژ افزود:مادر و نوزاد با وضعیت استیبل جهت طی دوره نقاهت به بخش زنان انتقال گردید.

دکتر صمدی افشار در ادامه اظهار نمود: با توجه به نزدیک بودن فصول سرما و هم چنین صعب العبور بودن روستاهای مناطق شهرستان همکاران بهداشت خانواده در حال جمع آوری آمار مادران باردار می باشند تا تدابیر لازم در انتقال و نجات جان مادران باردار از خطرات احتمالی بعمل آید.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.