در حالیکه خیران سهم خود را در عملیاتی شدن طرح های مدرسه سازی انجام دادند، هنوز سهم دولتی پرداخت نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ‌ساز استان اصفهان با اعلام اینکه کلنگ زنی بسیاری در سال جاری توسط مجمع خیرین مدرسه ساز انجام شده است: پرداخت نشدن سهم دولت معضلی است که منجر به رنجش خیرین شده و انگیزش آنها را کاهش می‌دهد، امیدواریم که دولت هر چه زودتر سهم خود را بپردازد تا این مدارس نیمه تمام در چرخه آموزش و پرورش قرار گیرد.

زهره میردامادیان با اشاره به اینکه در مقایسه با سال گذشته در زمینه کلنگ زنی مدرسه رشد داشتیم افزود: استان اصفهان در زمینه خیرین مدرسه ساز در جایگاه سوم کشور قرار گرفته است وبسیاری از مشکلات با قدم‌های مثبتی که خیرین برداشته‌اند حل شده است اما همچنان نیازمند کمک هستیم.

وی با بیان اینکه در صورت راه اندازی مجتمع‌های مسکن مهر معضل مدارس دو نوبتی بیشتر می شود: ساخت و سازهای انبوه در حاشیه شهرها و مسکن مهر که متاسفانه فضای آموزشی برای آن دیده نشده نیاز به یک هزار و 769 کلاس دارد تا بتوانیم مدارس دو نوبته اصفهان را یک نوبته کنیم.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: از سال های 58 تا 94 حدود 30 درصد مدارس استان توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است و در حال حاضر 70 درصد پروژه‌های مدارس توسط خیرین مدرسه ساز به صد درصد یا با مشارکت دولت انجام می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.