با حضور وزیر صنایع جمهوری بنگلادش در اصفهان، همکاری های متقابل اصفهان و بنگلادش در بخش صنعت و تولید بررسی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به مراوده تجاری صنایع نساجی اصفهان در زمینه واردات کنف از کشور بنگلادش گفت: امکان همکاری و توسعه این مراودات در زمینه صنایع شیمیایی و مواد اولیه نساجی بین استان اصفهان و کشور بنگلادش وجود دارد.

اسرافیل احمدیه در دیدار با وزیر صنایع بنگلادش که به اصفهان سفر کرده است، افزود: استان اصفهان می تواند در زمینه های تولید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در صنایع و صنایع دانش بنیان به کشور بنگلادش صادرات داشته باشد و با توجه به ظرفیت های کشاورزی موجود در بنگلادش بویژه در کشت برنج، می توان مراودات تجاری در زمینه تامین مواد شیمیایی از جمله کود و سموم شیمیایی انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه 70 درصد فولاد و 50 درصد مصالح ساختمانی کشور در این استان تولید می شود.گفت: این استان با حدود 9 هزار و 300 صنایع کوچک و متوسط و 160 هزار واحد صنفی، قطب صنعتی کشور ایران است.

امیر حسین آمو، وزیر صنایع جمهوری بنگلادش هدف از سفر خود به ایران را گسترش روابط تجاری با این کشور خواند و گفت: تا کنون روابط اقتصادی و تجاری خوبی بین این دو کشور برقرار بوده است و امروز در جلسه ای در اتاق بازرگانی اصفهان بطور تخصصی در همه زمینه ها با تجار و بازرگانان اصفهانی به رایزنی خواهیم پرداخت.



انتهای پیام/م

برچسب ها: همکاری ، اصفهان ، بنگلادش ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.