رئيس پليس امنيت عمومی استان از افزايش ساعت کاري در هفته ناجا در راستای تکريم ارباب رجوع و خدمات مضاعف به شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ محمد رضا پرواز گفت : به مناسبت هفته ناجا و در راستاي تكريم ارباب رجوع واحدهاي مختلف پليس امنيت عمومي استان از جمله اداره مهاجرت و گذرنامه، اداره اماكن در دو نوبت صبح و بعد از ظهر خدمات مضاعف به شهروندان ارائه مي دهند.

وی افزود: اين تسهيلات شامل پاسخگويي به استعلامات در حوزه صنوف و اماكن ظرف 48 ساعت ،خدمات رساني به اتباع خارجي، پاسخگويي در دفاتر پليس +‌10 همه روزه در نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 1730 مي باشد.

وی شناسايي نقاط آلوده صنفي در طول هفته ناجا و افزايش نظارت ها در واحدهاي صنفي را از ديگر اقدامات پليس دانست كه به صورت مضاعف اجرا مي شود.

رئيس پليس امنيت عمومي استان به صنوفي كه به صرف نداشتن پروانه كسب در نوبت پلمپ قرار داشتند اين نويد را داد كه در طول هفته ناجا هيچ پلمپي صورت نخواهد گرفت و متخلفان اين فرصت را خواهند داشت تا رفع نقص كنند.

وي تأكيد كرد: اين اقدامات ويژه هفته ناجا بوده و قابل تمديد نخواهد بود، لذا شهروندان مي توانند از 10 تا 15 مهر ماه جهت رسيدگي به امورات مرتبط به واحدهاي ذكر شده به پليس امنيت عمومي مراجعه كنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خدمات ، هفته ناجا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار