با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال بیش از 10 کیلومتر از جاده کاشان – برزک از محدوده ی پل راوند تا سه راهی شرکت سیمان آسفالت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان با اعلام این خبر گفت: جاده کاشان برزک ورکان یکی از جاده های حادثه خیز شهرستان است و تلاش شده تا در زمینه اختصاص اعتبارات به عنوان اولویت شهرستان مدنظر قرار گیرد.

مهندس علیرضا چله دوان افزود: طی بازدید سال گذشته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از راههای شهرستان ؛ مجوز برگزاری مناقصه به اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت بخشی از مسیر کاشان برزک ورکان از سازمان راهداری کشور اخذ گردید که الحمدالله با طی شدن روند قانونی و اداری، عملیات آسفالت ده کیلومتر از مسیر آغاز گردیده است.

وی اصلاح نقاط حادثه خیز پیچ و پل سعدآباد برزک، سه راهی کارخانه سیمان و گردنه نابر را از محل مجوز سازمان راهداری کشور ذکر کرد و یادآور شد: نقطه حادثه خیز پل سعدآباد برزک در سال جاری با اصلاح مسیر و رفت و برگشت عملیاتی گردیده است و عملیات تعریض گردنه نابر در حال انجام است.

معاون فرماندار در خصوص عملیات اجرایی گردنه نابر گفت: آسفالت مسیر گردنه نابر پس از عملیات بازگشایی گردنه عملیاتی شده و انشاءالله بزودی مشکلات ناشی از این نقطه حادثه خیز مرتفع می گردد.

چله دوان با بیان این که اعتبار لازم برای تعریض و بهسازی هر کیلومتر از مسیر یک میلیارد تومان است تأکید کرد: 11 کیلومتر مسیر دوبانده شده و 49 کیلومتر باقی مانده است. تکمیل عملیات دوبانده کردن و تعریض مسیر کاشان برزک ورکان در شرایط موجود اعتبارات امکان پذیر نیست و تلاش کرده ایم نسبت به رفع نقاط حادثه خیز ، بهسازی مسیر و آسفالت بخشی از مسیر اقدام نماییم.

جانشین شورای ترافیک شهرستان یادآور شد: بر اساس آمار و مستندات موجود بسیاری از تصادفات و حوادث رانندگی در مسیرهای شهرستان ناشی از کم دقتی و عدم رعایت قوانین و مقررات است. اگرچه تلاش شده است تا راههای مواصلاتی شهرستان تعریض ، اصلاح و بهسازی شده و به استانداردهای لازم نزدیک گردد ولی از شهروندان انتظار می رود تا در رانندگی به خصوص در مسیرهایی نظیر جاده کاشان برزک ورکان قوانین و مقررات را در نظر گرفته و با احتیاط بیشتر رانندگی نمایند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.