افشاردوست: به دنبال کسب کرسی بین‌المللی هستیم

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: در تلاش خواهیم بود کنگره جهانی فدراسیون والیبال با کسب کرسی‌های بین المللی برای اعضای ایرانی همراه شود.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری کنگره بین المللی فدراسیون  جهانی والیبال، گفت: من و محمدرضا داورزنی شب گذشته تهران را به مقصد آرژانتین ترک کردیم. امروز در آلمان هستیم و فردا راهی بوینس آیرس محل برگزاری کنگره جهانی خواهیم شد.

وی ادامه داد: کنگره جهانی والیبال امسال سی و پنجمین دوره خود را سپری خواهد کرد. این دوره طی روزهای 4 و 5 و 6 اکتبر برگزار خواهد شد و قرار است همچون سال‌های گذشته گزارشی از وضعیت مالی و فعالیت‌های فدراسیون جهانی بر اساس جلساتی که در طول سال برگزار می‌شود، ارائه شود. 

افشار دوست افزود: همچنین در این کنگره بحث کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی مطرح است که در آن رایزنی‌های مختلفی صورت می‌گیرد. فدراسیون‌ها مذاکراتی خواهند داشت تا افراد خود را راهی این کمیته‌ها کنند.

دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: فدراسیون والیبال ایران هم در تلاش است با حمایت از نفرات خود شرایطی را ایجاد کند که اعضایی از کشورمان را راهی کمیته‌های فدراسیون جهانی کند. در کمیته داوران، کمیته مسابقات، VIS ، کمیته مارکتینگ،‌ مربیان و مدرسان فدراسیون جهانی افرادی را معرفی کردیم  و باید رایزنی‌های لازم در این راستا را انجام دهیم.

افشار دوست ادامه داد: محمد رضا داورزنی پیش از این به عنوان عضوی از هیات رییسه فدراسیون جهانی انتخاب شده است که در این مراسم معرفی و اعلام خواهد شد. والیبال ایران پیشرفت کرده است. در مجموع ما در تلاش خواهیم بود که اعضای متعددی از ایران را در کمیته‌های مختلف وارد کنیم تا در نهایت همه چیز به سود والیبال کشورمان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار