جمع‌آوری کمک مالی 154 میلیون دلاری برای ستاد انتخاباتی کلینتون

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا موفق شد در 30 روز گذشته 154 میلیون دلار کمک مالی دریافت کند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در یک ماه گذشته کمک های مالی بسیاری به ارزش 154 میلیون دلار برای ستاد انتخاباتی‌اش و حزب دموکرات جمع آوری کرد. این میزان بیشترین کمک مالی ماهانه جمع آوری شده برای ستاد کلینتون از ابتدای آغاز فعالیت انتخاباتی وی بوده است. هیلاری کلینتون تاکنون بیش از 1 میلیارد دلار کمک مالی برای ستاد انتخاباتی خود جمع آوری کرده است. 

کلینتون در ماه سپتامبر (30 روز منتهی به 10 مهر) حدود 84 میلیون دلار کمک مالی برای کمیته ستاد انتخاباتی خود جمع آوری کرد که در مقایسه با ماه اوت (62 میلیون دلار) افزایش قابل توجهی داشت. در ماه گذشته، کمک های مالی جمع آوری شده از سوی «صندوق پیروزی هیلاری» نیز حدود 70 میلیون دلار بود.

بر اساس بیانیه ستاد انتخاباتی کلینتون، در ماه سپتامبر بیش از 900 هزار نفر به کمپین «هیلاری برای آمریکا» کمک مالی ارائه دادند که ارزش آن به 56 میلیون دلار می رسد.

«رابی موک»، رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، در بیانیه ای اظهار کرد: «ترامپ وعده داده است 50 میلیون دلار دیگر نیز از سرمایه خود به ستاد انتخاباتی اش کمک کند. وی همچنین از میلیاردرهای راست گرا خواستار کمک بیشتر شده است. ما باید به جمع آوری کمک های مالی ادامه دهیم تا منابع کافی برای جذب میلیون ها رای دهنده در سراسر آمریکا را در اختیار داشته باشیم.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار