فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: امسال قتل در استان اردبیل 31 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حسین عبدی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان افزود: در شش ماهه اول سال جاری 12 درصد سرقت ، هفت درصد تصادفات دورن شهری و برون شهری ، 31 درصد قتل و 9 درصد کل جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته که همه آنها در سایه تلاش کارکنان نیروی انتظامی روی داده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در نیمه اول امسال گفت: 224 هزار و 490 مورد تماس خروجی ، 99 هزار و 716 مورد دریافت اطلاعات از طریق پلیس 110 ، یکصد و 10 هزار و 69 مورد تماس عملیاتی و رسیدگی به 2 هزار و 531 پرونده اختلافات خانوادگی در کلانتری ها با نتیجه سازش 65 درصد پرونده ها از جمله اقدامات صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از 60 درصد توان نیروی انتظامی در اقدامات پیشگیرانه است افزود: ماموریت نیروی انتظامی در کشور قابل اندازه گیری نبوده و اقدامات پیشگیرانه این نیروها ضریب امنیتی را به حد بالایی رسانده است.


عبدی بیان کرد: نیروی انتظامی در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل که رهبر انقلاب به آن تاکید دارند در تامین امنیت مردم و خنثی کردن توطئه دشمن کوتاه نیامده و اجازه نخواهد داد دشمنان انقلاب اسلامی خدشه ای به کشور وارد نمایند.


وی گفت: در سایه مجاهدت ها و از جان گذشتگی مردم ، دین ، فرهنگ و ارزش های اسلامی در کشور پاسداری شده و روز به روز هم بر میزان امنیت کشور افزوده می شود.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.