تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رای مثبت اعضاء به عضویت 2تن از مسئولان شهرداری در کمیسیون ماده 14

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی اعضای شورای شهر به عضویت 2 تن از مسئولان شهرداری تهران به منظور عضویت در کمیسیون ماده 14 آیین نامه معاملات شهرداری تهران رای مثبت دادند.

رای مثبت اعضاء به عضویت 2تن از مسئولان شهرداری در کمیسیون ماده 14رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی لایحه بررسی معروف 2 تن از مسئولان شهرداری تهران به منظور عضویت در کمیسیون ماده 14 آیین نامه معاملاتی شهرداری تهران که امروز در دویست و نود و چهارمین جلسه غیر علنی شورای شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: شهردار تهران این مسئولان را به منظور عضویت در شورا معرفی کرده بود که در خصوص آن به این لایحه رای مثبت دادند.

وی در ادامه به بررسی گزارش حسابرسی رسمی شورا در خصوص عملکرد و صورت‌های مالی منطقه 10، 13، 15 و 16 اشاره کرد و گفت: این حسابرسی توسط حسابرس در صحن شورا ارائه شده و اعضای شورای شهر در خصوص آن سوالاتی مطرح کردند که شهرداران مناطق به این سوالات پاسخ دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به موضوع رای گیری در عضویت اعضاء در کمیسیون‌ها اشاره کرد و افزود: همه اعضای شورای شهر در ترکیب قبلی کمیسیون‌ها باقی ماندند.

تقی پور اضافه کرد: در این چند ماه باقی مانده همه اعضاء در کمیسیون‌های قبلی خود به فعالیت‌هایشان ادامه می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار