جابجایی مسافر از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،علی خانقائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 258 هزار و 712 نفر مسافر در 6 ماه نخست امسال از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در استان جابجا شدند که رشد 10 درصدی را نشان می دهد. 

وی افزود: با توجه به اینکه درصد بالایی از تردد مسافر را پایانه مرزی میرجاوه به خود اختصاص داده در راستای تسهیل در عبور و مرور و رفاه و آسایش مسافران اقدامات مناسبی در راستای ساخت و ساز و بهسازی این پایانه ی مرزی در حال انجام است. 

وی تصریح کرد: با نزدیک شدن به ماه محرم و با توجه به اینکه سالیانه خیل عظیم مسافران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از ایالتهای مختلف پاکستان و از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور می شوند برنامه ریزی های مناسبی برای ساماندهی و جابجایی مسافران صورت گرفته و نیروهای این اداره کل نیز همواره آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به استقرار دفاتر و نمایندگی های تعدادی از شرکت های مسافربری در راستای ارائه خدمات حمل و نقل به مسافران در پایانه مرزی میرجاوه گفت: هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز به ناوگان بیشتر، اقدامات لازم برای اعزام خودرو از مرکز استان به این پایانه انجام شود. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.