امروزبا حضور استاندار خوزستان وجمعی از مسئولان محلی آیین ساخت هشت مدرسه در بخش غیزانیه اهواز و یک مدرسه در کوی فدک زرگان اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شریعتی ،استاندار خوزستان در جمع اهالی بخش غیزانیه اهواز گفت: استان خوزستان مشکلات عمده ای دارد و تمامی مناطق حاشیه ای استان نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: همچنین بحث آب و فاضلاب از مشکلات عمده خوزستان است که از راه های مختلف و سطح ملی پیگیری شده و در حال انجام است.

شریعتی ادامه داد: برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف خوزستان تمامی دستگاه های اجرایی را بسیج کرده و نظارت دقیقی نیز بر روند اجرای پروژه ها داریم.

وی همچنین گفت: با اجرای طرح آبرسانی غدیر مشکل تامین آب 25 شهرستان برطرف می شود اما اجرای این طرح نیازمند زمان و تامین به موقع اعتبار است.

شریعتی بیان کرد: امید است بتوانیم در حوزه زیرساخت های کوتاه مدت عملکرد خوبی داشته باشیم اما زیرساخت های آموزش و پرورش بلند مدت بوده و نیازمند برنامه ریزی دقیق تر است.

استاندار خوزستان یادآور شد: توجه به زیرساخت های آموزش و پرورش نیازمند نظام برنامه ریزی دراز مدت است اما یک سری کارهای درازمدت است که در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شده است.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: این مدرسه در دو طبقه و در مساحت یک هزار و 200 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال احداث و تمامی فضاهای مورد نیاز آموزشی در یک مدرسه در آن ایجاد خواهد شد.

نورعلی رئیسی ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم این منطقه، این مدرسه می تواند بخش عمده ای از مشکلات آموزشی و پرورشی این منطقه را برطرف کند.

وی بیان کرد: استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به دنبال انسداد مبادی بی سوادی برای دختران هستند و به صورت جدی بحث فراهم کردن زیرساخت ها را دنبال می کنند.

رییسی گفت:برای ساخت این مدرسه 15 ماه پیش بینی شده که امید می رود زودتر از این مدت زمان احداث شود.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.