فرمانده انتظامی ملایر گفت: در شش ماه نخست امسال میزان جرائم در ملایر 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

کاهش 28 درصدی جرائم در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ شعبان ترک نیا در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر  شعار هفته نیروی انتظامی را همه باهم برای امنیت و آرامش بیان کرد و گفت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان ملایر از روز پنج‌شنبه و با دیدار با امام‌جمعه ملایر در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری 181 برنامه فرعی واصلی در هفته نیروی انتظامی در ملایر بیان کرد: حضور حداکثری در نماز جمعه دومین برنامه اصلی و برگزاری و حضور حداکثری در صبحگاه دیگر برنامه اصلی به مناسبت این هفته است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر افزود: برنامه‌های هفته خیری انتظامی  باهدف شناساندن خدمات نیروی انتظامی به مردم و خدمات مضاعف به مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر بیان کرد: دیدار مردمی و بررسی مشکلات آنان در مرکز 197، انجام عملیات رهایی گروگان در پنج مدرسه و کمک به ترخیص موتورسیکلت و خودروهای توقیفی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌ها در این هفته است.

ترک نیا گفت:  برنامه‌های نیروی انتظامی در دو بخش فرهنگ و مبارزه با متخلفین  و در راستای اولویت‌های 16 گانه ابلاغی از استان پیگیری می‌شود.

وی آموزش و آگاه‌سازی را مهم‌ترین برنامه بخش فرهنگ عنوان کرد و افزود: 217 جلسه آموزش همگانی در دو بخش مضرات فضای مجازی و ماهواره و هشدارهای انتظامی برای 11 هزار و 607 نفر برگزارشده است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره افزایش 48 درصدی تماس با 110 در شش‌ماهه نخست امسال بیان کرد: بیش از 49 هزار تماس از شش‌ماهه نخست امسال با 110 برقرارشده که ز این تعداد بیش از 17 هزار تماس آن عملیاتی شده است.

وی با اشاره به کاهش 28 درصد جرائم در شش‌ماهه نخست امسال بیان کرد: در این مدت در تمامی زمینه‌های کشف قتل، کشف سرقت و سایر موارد افزایش داشته‌ایم.

ترک نیا با اشاره به کشف بیش از 13 میلیارد کالای قاچاق در ملایر بیان کرد: شهرستان ملایر در سال 93 و 94 برابر با سیستم‌های عملیاتی ناجا رتبه اول استان را داشته است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.