فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بحث آموزش کارکنان در نیروی انتظامی استان مرکزی پیگیری می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  سردار کیومرث عزیزی در دیدار با روسای دانشگاه‌های استان آموزش کارکنان انتظامی را از جمله عوامل موفقیت در ماموریت‌ها دانست و افزود: آموزش مناسب سبب بهره‌وری سازمانی، کاهش هزینه‌ها و افزایش سرمایه‌های اجتماعی می شود و این نهاد با ارتقا توان رزمی و عملیاتی، دانش و مهارت در استانداردسازی رفتار کارکنان تلاش می‌کند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت وجود امنیت در جامعه گفت: امنیت یکی از نیازهای اساسی جوامع انسانی در طول تاریخ و از مهم‌ترین مطالبات مردم از حکومت‌ها بوده و هست و امنیت بسترساز پرورش شخصیت انسان در همه ابعاد است و فقدان آن آسیب‌های اجتماعی فراوانی را برای فرد و جامعه به دنبال دارد.

سردار عزیزی افزود: مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی در این هفته جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردمی ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی پلیس و افزایش احساس امنیت، مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی به مطالبات مردم، همبستگی ملی، هماهنگی و همکاری با صاحب نظران، علما و اندیشمندان برای تامین امنیت و آرامش جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک هم در این دیدار هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با اقدامات و فعالیت های این نیرو دانست و گفت: ارتقای آگاهی مردم می تواند درگسترش امنیت در جامعه موثر باشد .

دکتر نظام آبادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان با 16 واحد آموزشی آمادگی دارد که در همه زمینه ها همکاری داشته باشد و کمک های لازم را در  مباحث جامعه شناسی و مسائل اجتماعی به نیروی انتظامی انجام دهد . 

انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، عزیزی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.