انجمن بانوان سرمايه گذار در حوزه گردشگري كشور كه به تازگي تاسيس شده، در پي فراهم نمودن بستري مناسب براي بهره گيري از توانمنديها و سرمايه فكري و انساني بانوان در حوزه گردشگري و مشاغل مرتبط با آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جليل جباري ، شكل گيري اين انجمن را يكي از اتفاقات مثبت در حوزه سرمايه گذاري دانست و گفت: با توجه به اينكه فعاليت انجمن داراي وجاهت قانوني و تحت مقرارات اتاق بازرگاني است، مطمناً در رونق همه جانبه صنعت توريسم تاثيرگذار خواهد بود.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از جمله اهداف مهم اين انجمن را،‌اشتغال و كارآفريني عنوان كرد كه با ارائه طرحهاي خلاقانه، ميتواند حوزه هاي صنايع دستي و ميراث فرهنگي را نيز دربرگيرد.

در ابتداي اين نشست،‌داود فرازي معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري اداره كل،‌ضمن تقدير از حضور مهمانان ، اهداف و تاثيرات فعاليت اين انجمن براي استان را كاملاً مثبت پيش بيني كرد و ابراز اميدواري نمود كه باتوجه به وجود استعدادهاي موجود در بين قشر تحصيلكرده و خلاق بانوان استان، رونق بيشتر و متفاوتي را در بخش سرمايه گذاري و گردشگري شاهد باشيم.

اين جلسه، با ارائه تجربيات موفق شخصي در حوزه سرمايه گذاري گردشگري از سوي مهمانان حاضر ادامه پيدا كرد و در انتها مقرر شد تا اساسنامه انجمن و سازوكار عضو گيري در آن، براي تشكلها و كانونهاي بانوان فعال شهرستانهاي استان ارسال شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.