مشهد؛

ضرورت اصلاح نظام اداری، ارزیابی و ارزشیابی عملکرد ها

استاندار خراسان رضوی بر اصلاح نظام اداری، ارزیابی و ارزشیابی عملکرد ها به صورت مستمر تأکید کرد


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌رضا رشیدیان امروز در نوزدهمین یادواره شهید رجایی خراسان رضوی اظهار کرد: همواره همه دولت ها به دنبال اصلاح نظام اداری بوده اند، اما گرفتاری های اداری و روزمرگی ها باعث شده است ،تا نظام ایده ال اداری فاصله زیادی داشته باشیم.
رشیدیان با تأکید بر توجه به اهداف شکل گیری سازمان ها و دستگاه ها افزود: با گذشت زمان این اهداف فراموش شده است و باید این وظایف دوباره یادآوری و در راستای آن خدمات صحیح و سریع به مردم داده شود

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از جمله این اقدامات ، بازسازی نیروی انسانی و استخدام کارکنان جدید ، اصلاح وضعیت حقوق و مزایای پرسنل ، حقوق معلمان و فرهنگیان است که دولت تلاش هایی بسیاری در اینباره انجام داده است.

او اظهار کرد : برگزاری جشنواره شهید رجایی مقدمه ای برای اجرایی شدن سیاست های اصلاح نظام اداری ابلاغیه مقام معظم رهبری است.
رشیدیان تصریح کرد: دولت خود را ملزم به اجرا و تحقق این سیاست های می داند و مدیران هم باید به سیاست ها بویژه تحول اداری توجه ویژه ای داشته باشند.
استاندار خراسان رضوی افزود: حل مشکلات مردم و خدمت به آنان نعمت و فرصتی است در اختیار ما که باید از آن در این راستا بهره برد .
رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دبیری جشنواره شهید را این سازمان عهده دار است، اظهار کرد: اهداف اصلی این جشنواره تحقق منویات مقام معظم رهبری در تکریم ارباب رجوع، اصلاح فرآیند اداری و پیشگیری و برخورد با تخلفات است.
رضا جمشیدی همچنین حصول اطمینان از انطباق عملکرد دستگاه های ارزیابی شونده با برنامه ها، سیاست ها، قوانین، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، استانداردها و سایر مستندات تعیین شده و مرتبط، مقایسه عملکرد و رتبه بندی دستگاه های ارزیابی شونده به منظور تعیین الگوهای مناسب و تشویق دستگاه ها به استفاده از تجارب موفق و مقایسه روند عملکرد دستگاه ارزیابی شونده در دوره های متوالی به منظور تشخیص ظرفیت ها، توانایی ها و زمینه های بهبود و تعالی آن ها را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
در پایان این مراسم از 9 دستگاه برتر خراسان رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار