مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با مطالعه و عنوان‌ کتاب‌های ایثار و شهادت در سطح جامعه ترویج می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ غلامرضا حقایق‌پوردر دیدار  با رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از راهکارهای مختلفی بهره می‌گیرد تا بتواند به هدف فوق دست یابد.

وی تدوین و نشر کتاب‌ها با موضوع ایثار و شهادت را از جمله راهکارهای ترویج فرهنگ یاد شده عنوان و بیان کرد: کتاب فار که مجموعه وصایای شهدای استان قزوین بوده از جمله این راهکارها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: کتاب فار در 4 جلد تدوین یافته که جلد چهارم آن در هفته گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شده است.

حقایق‌پور مطرح کرد: آحاد جامعه با مطالعه کتاب فار بیشتر با آرمان‌ها و سیره شهدا آشنا می‌شوند و با اراده محکمی راه آن‌ها را ادامه داده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به معنی ترجیح دادن منافع جمعی بر شخصی است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که با ترویج این فرهنگ در سطح جامعه می‌توانیم بیشتر مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.