معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به مشکل کم تحرکی در بین دانش آموزان دختر گفت: توسعه کمی و کیفی تربیت بدنی در مدارس دخترانه رویکرد آموزش و پرورش است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ولی حسینی در بازدید از از کارگاه توجیهی برنامه های حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش در سالتحصیلی 95-96 با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی و سلامت عمومی اولویت اصلی آموزش و پرورش در حوزه ورزش دانش آموزی است؛ اظهار کرد: امسال با شعار به مدرسه باز می گردیم در صدد فراگیر کردن فعالیتهای ورزشی در سطح مدارس استان هستیم..

وی افزود: برگزاری پرشور المپیادهای درون مدرسه ای با رویکرد توسعه ورزش همگانی، فعالسازی کانونهای ورزشی در رشته های مختلف، اجرای طرح مدرسه قهرمان از مهمترین برنامه های معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خواهد بود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت و عدالت آموزشی راهبرد اصلی آموزش و پرروش استان در سالتحصیلی جاری است؛ گفت: ارتقا جایگاه معلمان تربیت بدنی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

حسینی برگزاری المپیادهای دانش آموز را در تقویت روحیه مشارکت پذیری دانش آموران بسیار موثر دانست و ادامه داد : در سالتحصیلی گذشته تعداد 138 نفر دانش آموزان دختر استان به مسابقات کشوری اعزام شدند که نتایج قابل قبولی داشت.

لازم به ذکر است ، در این کرگاه بیش از 70 نفر از معلمان تربیت بدنی مدارس دخترانه ناحیه 2 ارومیه حضور دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.